2008-02-20

What´s Up?

Det är inte så mycket trafik här längre på inläggen, men mycket tid går åt att träna barn, träna större barn (mig själv) och göra en massa roliga saker.

Var nere i Göteborg i helgen och fick uppleva något nytt, även för mig, fast idéen har jag tänkt på innan.
Nämligen Trägrepp, och inte Metolius lackade helt värdelösa skitgrepp, utan faktiskt lite Luhr-Retro-90 tals systemvägg-anda.
jäkligt "fina" grepp och väldigt intressant tankar bakom själva konceptet med träning och balans.

Jag tyckte det var bäst att se hur mycket det skiljde sig mellan olika typer av leder bland dom som klättrade dom, vissa hade väldigt lätt för crimpleder medans andra var helt sålda på dom, och likadant med slopers och pinchar.

Jag gillade idéen och byggde genast när jag kom "hem" till karbin ett Gastonneproblem och ett slopersproblem ( som är skithårt! )
kommer att fortsätta fundera på detta om att bygga på tema. har förmodligen redan skrivit om det men tänkte gå i djupare på det.

Inga kommentarer: