2011-07-18

Sommartider

Nu har jag kommit en bra bit på mitt sommarjobb, vilket i sig är fortfarande mitt vanliga heltidsjobb på karbin.
Väggarna ser otroligt mycket ljusare ut och känns väldigt fräscha.

Det, tillsammans med två kassapass i veckan, har gjort att min ledbyggekvot och problemkreationskoreografikonst har fått ge avkall en smula, väldigt tråkigt tycker jag.
Men jag känner att suget för bygga fina och roliga leder/problem finns där, när man har gått och lagt sig så tittar det förbi en gammal klassiker eller en ny rörelse som man skulle vilja sätta upp och prova, dessutom så har VM inte direkt haft en sådan negativ inverkan på dessa tankar som man kan tro, kan man lugnt upplysa om...

Några lite mera intressanta saker kan vara att informera om att Karbin Klätterhall finns på Twitter och även på Facebook i form av så kallad Pages.
I höst hoppas jag också att vi lanserar en blogg och ett youtube konto där mera detaljerade träningstips samt information kommer att finnas.

Vill också passa på att ta upp den 13 oktober som D-day, dagen då min fästmö stella och jag får tillträde till lägenheten som vi har köpt tillsammans!

Statusen just nu är: Otroligt förkyld, och saknar min livskamrat gravt... förhoppingsvis så kommer hon hem från norrland snart.

Inga kommentarer: