2010-09-14

Nu är hösten igång

Den senaste tiden har varit fylld med jobb på klätterhallen, kassapass och även mer TAJ, jag trodde i min enfald i förra inlägget att det skulle ta slut men det var ett fet miss om jag ska uttrycka mig lite mera ungdomligt. Jag vill inte gå så långt som Epic Fail för det är ju fortfarande karbin vi pratar om...
Ja iaf så är det mer målning på gång, dock inte på någon klättervägg.

Det dom kommer upp nu är själva konstruktionen till övervåningen som får sig en släng av färg i den smakfulla kulören mörkgrått.
Hoppas ni gillar touchen.

Boulder Bash var kul, fina problem som alltid på verket, men nästa gång får arrangörerna diskutera om det ska införa någon slags kvoteringen.
Jag upplevde det som fiskögon mot glasburken eller Boskapen på väg till slakten eller något sådant.
Det var så trångt att lite av klätterglädjen försvann...
Sen har vi det här med oskrivna normer/regler, om du ramlar av första försöket så kliv åt sidan, för om du inte märker dom där sex killarna/tjejerna bakom dig så kommer du kanske få göra det lite för mycket om det vill sig illa.
Sen om någon går bra och borstar så behöver inte du, som tycker att krita/kritboll är värdelöst och bara klättrar utan det, gå fram och smörja in varenda grepp med diverse kroppsvätskor...

Nog om det!

Form: Svag pga TAJ...

Stay Tuned

Inga kommentarer: