2010-09-26

Hard Rock Sunday

Då var det dags igen med att sitta av lite tid i kassan igen... Måste bara säga att det är både kul att bemöta kunder men också lite tråkigt eftersom jag är så otroligt inställd på att förbättra klätterhallen.

Att sitta och titta på när det inte händer något är inte min stil, jag gillar att komma hit tidigt, jobba hårt och gå innan många kunderna kommer.
Jag är mer utav en Producent än en Programledare (Steffo) och det gör att jag tycker det är lite tråkigt att sitta i kassan.

Även om man känner igen hälften av alla som kommer in, vilket är kul det också.

Efter ha läst om BoBs inlägg om musik så tänkte jag att istället för att tjafsa om musik så har jag bara ett Tema när jag jobbar i kassan.
Ikväll så är Temat Hard Rock Sunday, med Betoning på Hård... så Pantera, Slipnot och Korn tillsammans med lite softare klassiker som Gun´s n Roses och Alice Cooper.

Hoppas att alla har rejäl träningsvärk imorgon!

På Onsdag är det Styrelsemöte för Karbin Klätterklubb och för dom oinvigda så är jag Sekreterare för denna.
"Vi" kommer att söka medlemmar som vill ställa upp som Ordförande, kassör och Sekreterare till klubben på Årsmötet som vi planerar att hålla i början på November.

Jag hoppas att detta ger den slutliga touchén för alla vilsna själar som inte vetat vilken klubb dom ska stödja och vara med i.

Inga kommentarer: