2010-10-03

Weekend

-Nej, du får inte jobba imorgon.
-...?
-Du har jobbat för mycket.
-Ok?
-Stanna hemma imorgon och vila ut dig.
-Ok.

Ja, så fick man gå på helg i torsdags kväll. Det har varit rätt så skönt. Jag har tagit till vara på min ofrivilliga ledighet med att jobba på något som jag velat göra sedan årskiftet, men mer om det i framtida inlägg med kanske lite bilder också.

Målningens fas 1 är avklarad just nu, och kommer väl fortsätta imorgon med fas 2, vilket är det andra undertaket vid boulderblocket/trappan.
Många kommer fram och tycker att det är ett riktigt lyft för lokalen och allt ser mycket fräschare ut nu än förut.
Sånt är ju sjukt kul att höra och jag tycker det är kul att folk/stammisar/kunder tycker om det! :-)

Träningen går framåt, dock inte uppåt ännu, med min cirkel så har jag kunnat träna hårt på mjölksyretålighet.
Nästa veckas mål är att klara den med viktväst! Det känns som en riktig utmaning eftersom det är knappt jag klarar den utan vikter.
Jag tror den kommer bli populär.

En idé var också att bygga en Comp. Circuit inför NM, än så länge har jag inte haft Tid (undra om det ger vuxenpoäng...?) att bygga en sådan. Men jag tänkte att det kan jag lägga några timmar på efter jag har målat det lilla undertaket.
Den kanske lockar några hårdingar att köra på karbin inför tävlingen.

Vi får se imorgon.

Inga kommentarer: