2010-10-10

NM - åsiktsmegafonen

Jaha, en utvärdering av NM då.
Först och främst grattis till strong boy Danne och Queen Anja!

Det var riktigt kul att se Jacky Godoffe min när han gratulerade Daniel när han hade gjort alla problem.

Bra musik, bra ljus och jäkligt coola finalproblem, herrarnas sista finalproblem var riktigt ballt med min favoritstil -Trävolymer!
Schysst med både öl och vin till salu.
Det var nog rätt så många damer där som skänkte en tacksam tanke till inköparen där.

Några negativa grejer dyker alltid upp och det som var mest B av allt var avsaknaden av tidtagarur! Helt otroligt när det står en enorm bildskärm bredvid boulderväggen att då Anders står med sin iphone och visar tiden. Inte ens en visselpipa.
Underkänt faktiskt.
Sen verkar det vara usel kvalité på livestreamingen också efter jag läst lite på 8a.nus.
Som sagt gör man det så ska man göra det ordentligt.
Underkänt också.
Ljudet är alltid svårt att få till, men det jag skulle vilja ha på en tävling är mera kommentatorer med bra ljud så man också hör vad dom säger.
Nu är det andra tävling i rad som K2 och "solna kk" har riktigt dålig ljud på dom som pratar...
Underkänt.

Men allt som allt så var det ändå en bra tävling, dock lite för lite folk på kvalet på morgonen.

Nu längtar jag riktigt mycket till SM på Karbin den 20 november!

Inga kommentarer: