2009-11-29

Systemvägg eller woody?

Eftersom jag är en systemfantast så måste jag erkänna att jag saknar en vägg där riktig systemklättring d.v.s. höger-vänster - höger - vänster träning.

Om jag någonsin bygger en garagevägg så måste jag också ha ett hörn där man kan köra sönder sig ordentligt på system.

På något konstigt vänster känns det mer som träning än vanligt woody, en sådan som boulderare älskar och som är så vanlig i dagens gym.

En liten förbättring på Karbin, även om den säkert finns på andra ställen också (tyvärr, har inte kollat) är att skriva upp problem som går på väggen och gradera dom.
En riktigt liten bra idé och den som kom på det kan känna sig nöjd.

------------

Filmen om Bloc Wars var bra och jag blev rätt så sugen på att gå på nästa tillställning i januari, ska försöka övertala frugan att komma med också.
Boulder och Bira kan ju aldrig vara en dålig kombination.

------------

Nu är det 10 dagar kvar till semester!

Inga kommentarer: