2010-11-23

SM - afterlife

Ja, vad kan man säga, tråkigt när sveriges största nyhetssite inte besöker den bästa tävlingen i svedala på år och dar...
Gissar på att Banna-Jens klubben har vuxit kraftigt under dom senaste dygnen och sveriges just nu mest hatade klättrare sitter på västkusten.

------------------------
vänta nu lite, fokusera på det viktiga.

först och främst: Katrin var grym!
Så nära som hon var att toppa problem nummer 2 var helt otroligt, man kommer inte närmare utan att toppa det... helt galet.
Jättekul för Jocke också som verkligen fick en revansch från NM där han missade finalen med så otroligt liten marginal.
Sjukt kul och Grattis till båda!!!!!!!!
Sen måste jag säga att jag känner mig otroligt stolt över Stella som klättrade till en 7:e plats i sin SM - debut, och såg ut som om hon hade tävlat i flera år!
Det lär bli fler tävlingar framöver, och vi båda känner sig riktigt taggade att fortsätta träna och tävla.
Jakob, Jörgen och Stefan är ju kungar på det här och det kändes som om dom inte hade gjort något annat än att arrangera SM.
Sen måste jag tillägga att jag känner mig så otroligt stolt över att jobba på karbin klätterhall där sveriges just nu finaste problem finns.

TACK JON OCH STEFAN!!!!!

Jag saknar superlativ för att kunna beskriva dom, det är så jäkla bra byggt så att man inte gör något annat än njuter när man klättrar dom.
Som HAL sa, det är verkligen kul att klättra problem som är så genomtänkta som dom.
Min åsikt om SM: Det här gör vi om igen snart.

1 kommentar:

Bruno sa...

Tack själv Micke.

Riktigt kul att se Stella i final. Det behövs fler som henne där uppe.