2009-08-29

And the winner is!

Jaha, det blev 200 kr mer i presentkort. alltid kul att vinna något som är värt något... frågan som jag ställer mig först är ju: Vad får man för 200 kr på addnature? inte ens strumpor antar jag.
"Svartaggade" problemen hade höjts och blivit hårdare den här gången, vilket märktes både under boulder open och efter.
Känns tungt idag, kroppen svarade inte alls och koreanerna var ostoppbara, till och med steffo frågade efter avstängningsknappen på OranguThang.
Hung hade ingen aning...
den fanns inte...

Just nu letas det Kaffekvarn och Mokabryggare för Unga Finsmakare, jag har varit runt och snokat men inte riktigt hittat något, kommer väl mera imorgon!
Skulle ju behöva ett tips om en bra affär?
Dessutom så införskaffades en påse med Arabica-bönor från Mount Kenya... dom verkar goda.
Fan... det här känns ju ovanligt vuxet att skriva om kaffe på sin blogg... Tragiskt ur ett ungdomligt perspektiv.

Jag räknade rösterna från BO, det verkar som om Captain Mike leder efter första omgången! Tätt följd av Harne och Eklund. Coolt, jag behöver alltid nya skor, den här gången ska jag nog ta ett par riktigt snuskigt dyra om jag lyckas vinna cupen.
Inga billiga Madrock New Mugen...

Veckans bästa är ju Pastakungens veggie för övrigt.

Inga kommentarer: