2009-08-28

Boulder Open #78

Ja... lite bättre skärpa kunde det ju varit men en Iphone är en Iphone som är en Iphone...

Annars så har jag inget att tillägga förutom att Captain MIKE gillar tacos, speciellt dom små hårda båtarna.
Stella Artois gillar Wraps.

Apropå bråk så tycker Captain att det senaste tjafset om misstolkning och så vidare kunde ha skett i en maildiskussion mellan SKF-mats och 8a-jens.

I övrigt har jag inget att trycka ner på, så jag avslutar med att höja bruno till en hedersplats för hans otroligt tidiga inträde och bygge till lilla jippotävlingen BO, alltid kul med lite superstars...
Nya greppen från Bleaustone är underbara med en grym friktion, nästan bendcrete klass på rivet.
Alltid kul att bygga, dessutom på ny träbox som blev till i förra veckan. (den i bakgrunden som någon gubbe står och klämmer på...)

Senaste träningspasset skedde i tunnel under övervakning av Vinylhenrik, Studs, Stekis och Tannenbaum. Jag kände mig helt våldtagen igårkväll, ingen rolig känsla, men det går åt rätt håll.

Avslutar med en sedvanlig hyllning!
All Hail Steffo.

1 kommentar:

SKF-Mats sa...

Var finns bråket?