2009-07-31

How to kill a teddy bear...

Ja, gårdagens debatt har varit lite märklig och den tänker jag lämna åt mer vetenskapliga institutioner som storebrorsajten att stöta och blöta i all sin helighet.

Nu fortsätter programmet med en sista tanke om hur sommaren har varit, den har varit både bra och dålig.
Det som har varit tummen upp är att jag har jobbat mycket och upplevt en del, också att jag fick hälsa på frugan i fjällen och gå i mössa och vantar + långkalsonger i mitten av Juli.
Det som inte varit tummen upp är att frugan varit bortrest, man har ju saknar lilla gumman otroligt mycket.

annars då?

För att göra reklam för favvohallen så kan jag säga tillägga att jag är bortrest nästa vecka och då blir det vilda västern igen.

Förhoppningsvis så kommer någon stackars själ att ordna upp i kaoset men mest troligt är nog att denne stupar i fält.

dottersajten kör på vanliga rejset och häver ur sig massvis med dumheter, som snart börjar tappa lite skärpa.
vem bryr sig om variationer förutom den som hittar på dom?
jag gör nog inte det, om det inte är en självklar linje, och då undrar man vad som borde vara Orginal, den som gjordes först eller den mest självklara...?

Konstigt värre och Captain Mike inser att det övergår hans något begränsade erfarenheter och hoppas på att Brüno tar upp det någon gång eller låter det falla till botten som med allt annat skräp.

Nu väntar man på att klockan ska ticka till 2200 och sedan är det full fart hemåt.

gott Vin, god ost och en massa kärlek är vad som väntar.

Inga kommentarer: