2009-09-24

Motivation?

Nu sitter man här i startgropen inför BO och tittar tillbaka en sekund på vad man har missat den här veckan... Ett systemväggspass och ett Tunnelpass är det som inte blivit av och samvetet gnager riktigt hårt över det.
Det e fan inget kul att träna för klättring, och när man är så dålig som jag är så är det fan inget kul att klättra...

Vad har jag för motivation till annan träning, kan man tänka sig... ingen alls.
Lägg till ett ringfinger som krånglar och en axel/latissimus som inte gillar att låsa av och knän som börjar säga ifrån vid minsta heelhook!

Snart börjar jag med Golf och Biljard istället.

Som tur har jag en förstående kvinna vid min sida som anser att enda vägen (vilket jag också anser) ur denna miserabla underpresterande form som jag tillfälligtvis råkar befinna mig i, är hård träning.

Hård träning... vad är det? och speciellt inom klättring? är det att som en enfaldig dumskalle nöta på en och samma led i 3 månader eller att träna på sina svagheter som Träningsgurus förespråkar á Bindhammer och Gullich?

Sakta men säkert börjar en träningsplan formas i mitt huvud, men som vanligt är det så jävla svårt att följa skiten.

Eftersom jag är en odicisplinerad person så blir ett träningsprogramm svårt att följa för mig.

:D

En sak om man är bäst i världen och en annan om man är medelmåttig sopa.

----------------

hoppas chris var rolig och skrev mycket autografer och delade ut många kramar och handskakningar till sina fans.
jag var hemma och bakade cheesecake istället!

Hmm, det kanske säger något om varför min form är sinnesjukt dålig nu...

----------------

Designen på väggarna på övervåningen börjar ta form.

Kul!

Brett, Brant och Vågigt!

-----------------

Tips.
Hemläxan som E9 gör, borde inkludera Wikipedia också.

----------------

Klart Slut för idag.

Inga kommentarer: