2009-09-13

Volume

Ibland känns det bra när man tränar, ibland så känns det inte bra men man vet att det är bra för en själv, sen finns det också en variant som innehåller smärta och ångest.

Än så länge har jag hållt mig till version ett och två men imorse när det var dags för att åka rullskidor till karbin ( ca 7.5 km) så hade jag lite ångest ett tag... eller snarare så undrade jag om jag verkligen var vid mina sinnens fulla bruk.
Lagom till östbergahöjden så var jag rätt så medveten om att mina lungor/hjärna ville ha mer syre än vad jag kunde ge dom och det blev väl inte världens spurt fram till mållinjen.

Senaste veckorna har jag haft kassapasset på måndag FM och det har varit riktigt skönt att få en mjukstart på arbetsveckan.
Imorgon ska jag börja fixa till skithörnet på valvet så att det blir fint och schysst igen och sedan ska trävolymen finslipas och målas en sista gång innan jag bestämmer mig för att prova med den nya Blåa Hangarfärgen med struktur på.
Vore rätt så coolt att lägga dit ett lager med riktigt skinnmördare innan den kommer upp på boulderväggen vid nästa Boulder Open.

Veckan som gick hade jag stundtals fullt upp och sånt är ju alltid kul, att klaga på att det är för mycket jobb känns skämmigt.
Speciellt med tanke på hur många som inte har jobb och hur många i min ålder som har det tufft nu.

-----------------------

Kaffet är lika gött som vanligt och planer på en maskin finns.

-----------------------

Tydligen så har det varit KlätterBio, vilket inte har hänt så länge jag kan komma ihåg.
Många som promotar och pratar om filmen, vore kanske schysst att köpa och göra en recension på den, eller så kanske jag ska hålla mig till lösa spekuleringar och antagande.

-----------------------

8.anus Hemsida verkar ha tappat det helt och jag hoppas att vem det än är som sitter bakom spakarna hos ledaren så borde den lilla id***** avgå.

-----------------------

Senaste veckan har känts som en vändning, har kört tunnel, rep, Systemvägg och boulder med nästan känslor av att inte vara så dålig som vanligt.
Jävligt skoj, som steffo sa innan han åkte. - Det är Nu det händer! (han kanske menade något i hans liv men jag är inte helt säker...)
Åkte som sagt rullskidor och det var ju ett tag sen, ska bli kul att börja rulla igen.
det är ju 14 veckor kvar till semestern och då blir kalven runt på tid! tunga grejer...

----------------------

Den kommande veckan ska jag försöka uppdatera lite mer än förra och kanske med lite bilder, som sagt jag vill ju inte vara som 8anus och lägga ut skitbilder från mobilen...
dessutom kommer det väl också läggas ut på design bloggen som inte blivit uppdaterad på evigheter!

Vi hörs och ses antagligen, Captain Mike drog nitlotten den här veckan och tvingas sitta i kassan på fredagkväll.

Inga kommentarer: